A konferenciára való jelentkezési szándékot közvetlenül az adatbázisban kérjük bejelenteni.
Részvételi díj, szállásfoglalás, absztraktfeltöltés ezen a felületen keresztül rendezhető. Online regisztrációs felületünkön egy helyen intézheti el az összes konferenciával kapcsolatos megrendelését.
Tanúsított regisztrációs oldalunkon intézheti az átutaláshoz szükséges díjbekérő számláját.
Részvételi díjak (Áfás árak) |
Korai díj 2025. január 31-ig történő befizetéssel |
Késői díj 2025. január 31-től történő befizetéssel |
|
MAROVISZ tag | 133.500 Ft | 150.000 Ft | |
Nem MAROVISZ tag | 150.000 Ft | 171.500 Ft | |
Napi részvételi díj MAROVISZ tag |
80.000 Ft | ||
Napi részvételi díj nem MAROVISZ tag |
88.000 Ft | ||
Kiállítói részvételi díj | 88.000 Ft | ||
Kísérői részvételi díj (nem szakmai részvételi díj) |
75.000 Ft |
A részvételi díjból MAROVISZ kedvezményre jogosult minden egyéni tag (aki igazoltan tag!), függetlenül attól, hogy a részvételi díjat ki fizeti be utána. A részvételi díjról a számla, a befizető nevére lesz kiállítva.
A jogi személyiségű MAROVISZ tagok munkavállalói alanyi jogon nem részesülnek kedvezményben, csak ha a résztvevő/munkavállaló egyéni tag is.
Részvételi díjak tartalmazzák:
Teljes részvételi díj:
- tudományos előadások látogatását
- a konferencia anyagot
- a kiállítás megtekintését
- ebédeken, kávészüneteken és a konferencia vacsorákon való részvételt
Napi részvételi díj:
- aznapi tudományos előadások látogatását
- a konferencia anyagot
- a kiállítás megtekintését
- részvételt az aznap esti rendezvényen, ebéden, kávészüneteken
Kiállítói részvételi díj:
- ebédeken, kávészüneteken, a konferencia vacsorákon való részvételt (csak stand helyet foglaló kiállító cégek esetében vehető igénybe)
- nem tartalmazza a tudományos előadások látogatását
Kísérői részvételi díj:
- ebédeken és a konferencia vacsorákon való részvételt
- nem tartalmazza a tudományos előadások és kiállítás látogatását (nem szakmai regisztrációs díj)
Részvételi feltételek, számlázási rend
A konferencián részt venni előzetes online regisztrációval lehetséges. Az online regisztráció alkalmával a résztvevők elfogadják az ezen a weboldalon meghirdetett jelentkezési és lemondási feltételeket, ezáltal írásos szerződés jön létre. A megrendelt szolgáltatásokról a Diamond Congress Kft. számlát állít ki.
A regisztráció alkalmával kérjük, a számlázási adatokat pontosan megadni. A hatályos rendelkezések értelmében a számlának a vevő adószámát kötelező tartalmaznia, kérjük ennek megfelelően kiállítani a számlázási címet. Hivatalos számlát annak az intézetnek a nevére tudjuk kiállítani ahonnan a pénz beérkezett. Magánszemélytől érkező befizetés esetén a magánszemély nevére és címére kell a számlát kiállítani.
Amennyiben megrendelésszámot, PO számot, projektszámot vagy egyéb, a számlára egyedileg jellemző azonosítószámot kell feltüntetni a számlán, a szervezőknek ezt haladéktalanul jelezzék, mert számlakiállítás után a bizonylatokat módosítani nem áll módunkban.
A részvételi díjban szereplő étkezési költség illetve kulturális vagy társasági program (kávészünet, fogadás, bankett, stb.) minden esetben közvetített szolgáltatásként külön feltüntetésre kerül a számlán. Az SZJA tv 70§ (1) bekezdés alapján ez egyes meghatározott juttatásnak minősül a kifizetőnél, mely alapján ő köteles megfizetni az étkezést terhelő adókat. Ebben az esetben a kifizető szolgáltatást igénybe vevő cég/intézet. Ettől eltérni a törvényi szabályozás alapján nem lehet. Kérjük a pályázati pénzkeretekből részvételi díjat fizetőket, hogy előzetesen tájékozódjanak a pályázati kiírások feltételeiről, mert az étkezési költségek információja a számlán kötelező számlaelem ebben az esetben is.
Szállásköltség, amennyiben van ilyen megrendelés, szintén mint közvetített szolgáltatás kerül számlázásra. Az általános szerződési feltételeket lásd itt.
Fizetési- és lemondási feltételek
Bankszámlaszám:
Kedvezményezett: Diamond Congress Kft.
Bank neve: Raiffeisen Bank Zrt.
Számlaszám: 12010154-00175156-00100004
A konferenciára történő regisztráció után a díjak rendezése előlegbekérő pro forma számla alapján történik előre átutalással. A részvételi- és/vagy szállásdíj befizetése után e-mailen pdf-ben végszámlát küldünk a résztvevőnek. Kérjük, ezt feltétlenül továbbítsa a pénzügyi osztály illetékes vezetőjéhez. Az étkezési költséget a végszámlán lábjegyzetben közvetített szolgáltatásként feltüntetjük.
A részvétel lemondását kizárólag e-mailen, tehát írásos formában tudjuk elfogadni. A részvétel lemondása 2025. február 20-ig lehetséges, 90%-os díjvisszatérítés mellett.
2025. február 20 után a lemondást 100%-os kötbér terheli. A megrendelt nem-, vagy későn lemondott, és nem igénybe vett szolgáltatások kiszámlázásra kerülnek, mivel a szolgáltatásokat a szervezőknek meg kell rendelniük.