Online regisztráció

A konferenciára való jelentkezési szándékot közvetlenül az adatbázisban kérjük bejelenteni.

Részvételi díj, szállásfoglalás, absztraktfeltöltés ezen a felületen keresztül rendezhető. Online regisztrációs felületünkön egy helyen intézheti el az összes konferenciával kapcsolatos megrendelését.

Tanúsított regisztrációs oldalunkon intézheti az átutaláshoz szükséges díjbekérő számláját.

Részvételi díjak
(Áfás árak)
  Korai díj
2025. január 31-ig

történő befizetéssel
Késői díj
2025. január 31-től

történő befizetéssel
MAROVISZ tag   133.500 Ft 150.000 Ft
Nem MAROVISZ tag   150.000 Ft 171.500 Ft
Napi részvételi díj
MAROVISZ tag
  80.000 Ft
Napi részvételi díj
nem MAROVISZ tag
  88.000 Ft
Kiállítói részvételi díj   88.000 Ft
Kísérői részvételi díj
(nem szakmai részvételi díj)
  75.000 Ft


A részvételi díjból MAROVISZ kedvezményre jogosult minden egyéni tag (aki igazoltan tag!), függetlenül attól, hogy a részvételi díjat ki fizeti be utána. A részvételi díjról a számla, a befizető nevére lesz kiállítva. A jogi személyiségű MAROVISZ tagok munkavállalói alanyi jogon nem részesülnek kedvezményben, csak ha a résztvevő/munkavállaló egyéni tag is.

Részvételi díjak tartalmazzák:

 Teljes részvételi díj:

  • tudományos előadások látogatását
  • a konferencia anyagot
  • a kiállítás megtekintését
  • ebédeken, kávészüneteken és a konferencia vacsorákon való részvételt

Napi részvételi díj:

  • aznapi tudományos előadások látogatását
  • a konferencia anyagot
  • a kiállítás megtekintését
  • részvételt az aznap esti rendezvényen, ebéden, kávészüneteken

Kiállítói részvételi díj:

  • ebédeken, kávészüneteken, a konferencia vacsorákon való részvételt (csak stand helyet foglaló kiállító cégek esetében vehető igénybe)
  • nem tartalmazza a tudományos előadások látogatását

Kísérői részvételi díj:

  • ebédeken és a konferencia vacsorákon való részvételt
  • nem tartalmazza a tudományos előadások és kiállítás látogatását (nem szakmai regisztrációs díj)

 

Részvételi feltételek, számlázási rend

A konferencián részt venni előzetes online regisztrációval lehetséges. Az online regisztráció alkalmával a résztvevők elfogadják az ezen a weboldalon meghirdetett jelentkezési és lemondási feltételeket, ezáltal írásos szerződés jön létre. A megrendelt szolgáltatásokról a Diamond Congress Kft. számlát állít ki.

A regisztráció alkalmával kérjük, a számlázási adatokat pontosan megadni. A hatályos rendelkezések értelmében a számlának a vevő adószámát kötelező tartalmaznia, kérjük ennek megfelelően kiállítani a számlázási címet. Hivatalos számlát annak az intézetnek a nevére tudjuk kiállítani ahonnan a pénz beérkezett. Magánszemélytől érkező befizetés esetén a magánszemély nevére és címére kell a számlát kiállítani.

Amennyiben megrendelésszámot, PO számot, projektszámot vagy egyéb, a számlára egyedileg jellemző azonosítószámot kell feltüntetni a számlán, a szervezőknek ezt haladéktalanul jelezzék, mert számlakiállítás után a bizonylatokat módosítani nem áll módunkban.

A részvételi díjban szereplő étkezési költség illetve kulturális vagy társasági program (kávészünet, fogadás, bankett, stb.) minden esetben közvetített szolgáltatásként külön feltüntetésre kerül a számlán. Az SZJA tv 70§ (1) bekezdés alapján ez egyes meghatározott juttatásnak minősül a kifizetőnél, mely alapján ő köteles megfizetni az étkezést terhelő adókat. Ebben az esetben a kifizető szolgáltatást igénybe vevő cég/intézet. Ettől eltérni a törvényi szabályozás alapján nem lehet. Kérjük a pályázati pénzkeretekből részvételi díjat fizetőket, hogy előzetesen tájékozódjanak a pályázati kiírások feltételeiről, mert az étkezési költségek információja a számlán kötelező számlaelem ebben az esetben is.

Szállásköltség, amennyiben van ilyen megrendelés, szintén mint közvetített szolgáltatás kerül számlázásra. Az általános szerződési feltételeket lásd itt.

 

 

Fizetési- és lemondási feltételek

Bankszámlaszám:
Kedvezményezett: Diamond Congress Kft.
Bank neve: Raiffeisen Bank Zrt.
Számlaszám: 12010154-00175156-00100004

A konferenciára történő regisztráció után a díjak rendezése előlegbekérő pro forma számla alapján történik előre átutalással. A részvételi- és/vagy szállásdíj befizetése után e-mailen pdf-ben végszámlát küldünk a résztvevőnek. Kérjük, ezt feltétlenül továbbítsa a pénzügyi osztály illetékes vezetőjéhez. Az étkezési költséget a végszámlán lábjegyzetben közvetített szolgáltatásként feltüntetjük.

A részvétel lemondását kizárólag e-mailen, tehát írásos formában tudjuk elfogadni. A részvétel lemondása 2025. február 20-ig lehetséges, 90%-os díjvisszatérítés mellett.

2025. február 20 után a lemondást 100%-os kötbér terheli. A megrendelt nem-, vagy későn lemondott, és nem igénybe vett szolgáltatások kiszámlázásra kerülnek, mivel a szolgáltatásokat a szervezőknek meg kell rendelniük.